Optimale mix online marketing communicatie vanuit de klantreis

In onze aanpak kijken we altijd naar de samenhang tussen online marketingcommunicatie en de klantreis. Uitgangspunt daarbij is de klantvraag! Wie is uw klant? Wat wil uw klant van u? Welke input geeft de klant? Hoe waardeert de klant ons online? Welke sentimenten spelen er bij de klant? Daarop moet u inspelen.

Uw online marketing communicatie moet relevant zijn. Op het juiste moment. Uiteraard in balans met uw organisatiedoelstellingen en uw interne en externe speelveld. Het moet niet uitmaken via welk kanaal uw klant met u contact zoekt. De ervaring moet hetzelfde zijn, ongeacht kanaal. Doel is een optimale user experience!

In onze aanpak kijken we niet alleen naar de juiste balans extern, maar ook intern: doen we de juiste dingen, op het juiste moment met de juiste mensen en middelen en in de goede setting? Een optimale mix van online middelen, data, content, social media, webcare en klantenservice. Permanent geoptimaliseerd vanuit input van de klant en het monitoren en analyseren van online scores van de organisatie en activiteiten van de (potentiële) klant. Op zo’n manier geven we succesvol en concreet invulling aan de online interactie. Kortom:

  • het vaststellen van concrete vertrekpunten
  • een doelmatige aanpak, met oog voor de context
  • altijd gericht op een haalbaar resultaat

Contact